torsdag 18. mars 2010

En ny amigurumi

Har fått hekledilla, så det blir produsert mye nå ettersom jeg bare sitter hjemme for tiden. Mammapermisjonen startet på mandag så nå går jeg bare å venter på at lillegutt skal komme:)

Her er den nye amigurumien jeg har laget:
Ser ut som han mangler et øre for jeg har tatt bildet fra en litt dårlig vinkel, men det får så være. Oppskriften er hentet fra samme link som den forrige amigurumien jeg laget, og mens jeg var på den bloggen kom det en oppskrift på noen søte grytekluter som jeg faktisk trengte så da laget jeg de også. Slik ble de:


Nå hekler jeg et helt enkelt babyteppe for noe må man jo finne på;) Bilde kommer når jeg blir ferdig.

2 kommentarer:

  1. Heeeej! Vad kul att du verkar gilla mönsterna. Jättefint har du virkat :)

    SvarSlett
  2. Ja du har kjempefine mønstere som er lette og følge:) Takk for at du legger de ut og takk for at du synes det jeg har gjort er fint:)

    SvarSlett