torsdag 5. august 2010

Kjoleprosjekt del 2

Nå har jeg fått gjort litt mer på kjolen min:) Underdelen er klar, jeg endte opp med å foldelegge rundt hele (dama mi har fått ny bh siden sist, hehe).



Slik ble det da jeg fikk tråklet fast foldene (på maskin) og kastet og med jukseoverlock søm. Syntes det ble bedre enn vanlig sikksakk.



Videre kan jeg jo vise frem hvordan det ble i nedkant på underdelen. Hovedstoffet er vrangsydd med fôret (før jeg la folder og gjorde klar i overkant selvfølgelig), som er kortere enn hovedstoffet.



For å hindre at sømmonnet faller ned har jeg festet det med en søm som er synlig helt nederst på fôret, som dere ser her:



Kommer straks et innlegg til, fikk ikke plass til alle bildene jeg ville ha i dette innlegget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar